10 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ

 

Την τρέχουσα σχολική χρονιά, 2020-2021, συμπληρώνουμε 10 χρόνια δημιουργίας, χαράς, συνεργασίας, αναζήτησης και έμπνευσης. Πριν 10 χρόνια σκεφτήκαμε να κάνουμε το δικό μας καρναβάλι, στο σχολείο μας. Βασική ιδέα ήταν να σατιρίσουμε κάτι από την επικαιρότητα με έναν καρνάβαλο. Έτσι, κάθε χρόνο, επιλέγουμε ομαδικά ένα θέμα για καρνάβαλο, τον οποίο αρχίζουμε να κατασκευάζουμε από αρκετά νωρίς και τον παρουσιάζουμε, πάντα με ένα δρώμενο, την Τσικνοπέμπτη, στη σχολική μας κοινότητα . Μέχρι τότε είναι το επτασφράγιστο μυστικό μας. Αυτά τα 10 χρόνια ο κάθε καρνάβαλος έρχεται να πάρει τη δική του θέση στο καράβι μας, που ταξιδεύει στην τρικυμισμένη θάλασσα της εποχής μας. Ο κάθε καρνάβαλος συνοδεύεται πάντα με ένα σύνθημα που αντικατοπτρίζει τη δική μας θέση απέναντι στα διάφορα θέματα. Παράλληλα με την κατασκευή του καρνάβαλου δημιουργούμε και αποκριάτικα στολίδια. Με αυτά στολίζουμε το προαύλιο και τον εσωτερικό χώρο του σχολείου μας. Με τα χρόνια το καρναβάλι μας εξελίχτηκε, ανανεώθηκε και εμπλουτίστηκε. Για αυτόν τον σκοπό, μέσα σε αυτά τα χρόνια, δούλεψαν πολλοί μαθητές και εκπαιδευτικοί.

Το Καρναβάλι, τουλάχιστον όπως το γνωρίζουμε σήμερα, είναι συνυφασμένο με το παιγνίδι του ΚΡΥΜΜΕΝΟΥ ΘΗΣΑΥΡΟΥ.

Δεν θα μπορούσαμε λοιπόν, να μην συμπεριλάβουμε ένα τέτοιο παιγνίδι και στο δικό μας καρναβάλι.

Στόχος μας είναι να μυηθούν τα νέα παιδιά στην διαδικασία αναζήτησης του Κρυμμένου Θησαυρού, ώστε να πάρουν τη σκυτάλη από τους παλαιότερους για να συνεχίσουν την παράδοση και οι νεότερες γενιές.

Ξεκινήσαμε το 2016 με ένα απλό quiz, για να δούμε την ανταπόκριση που θα είχε μια τέτοια δραστηριότητα. Τα παιδιά συμμετείχαν και έδειξαν πολύ ενδιαφέρον.

Από την επόμενη χρονιά διοργανώσαμε ένα παιγνίδι- μικρογραφία του παραδοσιακού παιγνιδιού. Μέσα στα όρια του σχολείου (εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους), τα παιδιά παίρνοντας οδηγίες από γρίφους και σπαζοκεφαλιές και τρέχοντας σε διάφορα σημεία για να πάρουν καινούρια στοιχεία, καταλήγουν να βρουν τον ΘΗΣΑΥΡΟ.

Ξέρουν ότι τρέχουν για την ΧΑΡΑ ΤΟΥ ΠΑΙΓΝΙΔΙΟΥ και την ΠΕΡΗΦΑΝΙΑ ΤΟΥ ΝΙΚΗΤΗ!

Τα παιδιά της Γ΄ και της Β΄ τάξης περιμένουν κάθε χρόνο με ανυπομονησία. Τα παιδιά της Α΄ τάξης μυούνται γρήγορα στην διαδικασία.   Όλοι ψάχνουν με ενθουσιασμό!

Φέτος, λόγω συνθηκών, το παιγνίδι θα έχει άλλη μορφή, μέσω διαδικτύου.

ΟΜΩΣ

Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΘΑ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ !!!!

Φέτος, μία αρκετά δύσκολη χρονιά, εμείς εργαζόμαστε με αμείωτο κέφι και μάλιστα διαδικτυακά το μεγαλύτερο διάστημα. Τίποτα δε μας πτοεί!!! Σαλόνια αρκετών σπιτιών μετατράπηκαν σε εργαστήρια, προκειμένου να επιτύχουμε το φετινό αποτέλεσμα. Γιατί το καρναβάλι στο σχολείο μας έχει γίνει προσωπική υπόθεση των μαθητών!!! Γιατί το καρναβάλι στο σχολείο μας έχει γίνει ΘΕΣΜΟΣ!!!

Όλες οι δραστηριότητες πραγματοποιούνται στο πλαίσιο του προγράμματος Αγωγής Υγείας «Δημιουργώ - Χαίρομαι - Μένω Υγιής». Οι μαθητές/τριες Λουκάς Δ., Μαρία–Ανθή Μ., Κωνσταντίνα Μ., Αγλαΐα Μ., Αλεξάντερ Μ., Σπετίμ Μ., Αλέξανδρος Π., Μετζέλος Σ., Μαρία Τ., Χρήστος Τ., Τάσος Φ. και Έλενα Τ. συνεργάζονται με τους/τις καθηγητές/τριες Λαγουδάκη Ε., Μενεγάτο Ν., Ντούρου Ι. και Χριστοδουλοπούλου Ε.

Στις 17/1/2021 αναρτάται στην ιστοσελίδα του σχολείου μας η έναρξη του καρναβαλιού μας. Η προπομπός μας, η Βάκχα μας, η Βάλια από τα καρναβάλια ανοίγει το καρναβάλι μας.  

Πρέπει να πούμε ότι δεν μπορούσαμε να μην ασχοληθούμε με αυτό που απασχολεί όλη την υφήλιο, τον κορωνοϊό. Έγιναν αρκετές συζητήσεις με την ομάδα. Αναρωτηθήκαμε τι ήταν αυτό που θα έπρεπε να σατιρίσουμε περισσότερο σε σχέση με τον κορωνοϊό. Τελικά αποφασίσαμε να σατιρίσουμε τον τύπο που αψηφά τον κορωνοϊό δυστυχώς, όμως, σε βάρος των άλλων. Έτσι φέτος φτιάχνουμε τον Καραντίνα Κατατάλλα. Ο Καραντίνας Κατατάλλα είναι ένας άνθρωπος θετικός στον κορωνοϊό που τον έχουν βάλει στην καραντίνα. Αυτός όμως πηγαίνει σε ένα πάρτι και διασκεδάζει, ενώ κατά τα άλλα βρίσκεται σε καραντίνα. Επίσης κρατάει ένα θερμόμετρο, που το έχει καλύψει με ένα πανί, για να μη φαίνεται. Όμως το πανί έχει γλιστρήσει λίγο και μας δείχνει ότι η ένδειξή του αρχίζει από 4. Ο καρνάβαλος παρουσιάζεται με το δρώμενο «Το καρναβάλι πίσω από τις Μάσκες» του μαθητή της Γ’ τάξης Φράγκου Τάσου.

Το   σύνθημα φέτος είναι «η Ζωή δεν είναι κορώνα - γράμματα», γιατί δεν πρέπει να παίζουμε με την τύχη, τόσο τη δική μας, όσο και των άλλων γύρω μας.

IMG-c9f6dd87cff9810e489a077e51f50027-V

 

 

 

20210218 164347

20210222 203345

IMG-c488a91123229d0c8ec4c3e69d752f67-V 1

IMG-091d20a387d4fe75fe388c59333e6feb-V

IMG-f0d0c2afbba671e3a6af00e23c253531-V

ypografh

 

 

IMG-af0fa9beb75ea66d48f23ec8c817c6a7-V

20210205 134542

20210205 135032

 

 

 

 

 

 

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ

Σχολικό Έτος 2011-12

Τη συγκεκριμένη σχολική χρονιά πραγματοποιείται το πολιτιστικό πρόγραμμα «Δημιουργώ και Χαίρομαι». Οι μαθητές/τριες Θανάσης Α., Ελένη Α., Μάριος Γ., Δέσποινα Δ., Ηλιάνα Δ., Σταυρούλα Ζ., Κατερίνα Κ., Νικολία Κ., Έλενα Κ., Πηνελόπη Κ., Ελένη Κ., Νίκος Λ., Χρυσοβαλάντω Μ., Αντώνης Π., Αναστασία Σ., Ελένη Σ., Σαββίνα Τ., Παναγιώτα Τ., Αλέξης Ρ. δούλεψαν με απεριόριστο κέφι σε συνεργασία με τους/τις καθηγητές/τριες Αλεξοπούλου Ε., Καραλή Κ. και Ντούρου Ι.

Καρνάβαλος: Η Κυρία Κρίση.

Όλοι οι άνθρωποι συζητούν γύρω μας για την κρίση, η οποία ταλαιπωρεί τη χώρα μας. Έτσι κι εμείς, η ομάδα, σκεφτόμαστε να σατιρίσουμε την κρίσησαν μια γυναίκα φτωχή. Έχει μπαλωμένα ρούχα, της λείπουν δόντια και κρατάει το τελευταίο μενταγιόν της, το οποίο πάει να το δώσει ενέχυρο, για να εξοικονομήσει το φαγητό της ημέρας. Η Κυρία Κρίση παρουσιάζεται στο σχολείο με τη δραματοποίηση του παραδοσιακού τραγουδιού «Στης ακρίβειας τον καιρό».

Σύνθημα: Η Κρίση θέλει γέλιο

Αφού όλοι οι άνθρωποι ταλαιπωρούνται από την κρίση, δε μένει τίποτα άλλο από το να κάνουμε κάτι για να γελάσουμε με αυτό.

054

 IMGP1045

IMGP1042

IMG 0877

 

IMGP0076

IMGP1040

IMGP1075

IMGP1077

IMG-4b93fda18258837de437ae286d648789-V

IMGP1069

 

IMG-24b27d68c6c16f8ae533ab9b8cb8dc20-V

IMG-b5a1d0a2dd862900a97212db215c32b1-V

 

 

Σχολικό Έτος 2012-13

Αυτήν τη σχολική χρονιά πραγματοποιείται το πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας «Δημιουργώ - Χαίρομαι- Αισθάνομαι Δυνατός». Οι μαθητές/τριες Αμαλία Ζ., Κατερίνα Κ., Νικολία Κ., Πηνελόπη Κ., Μάριος Μ., Παναγιώτα Τ., Θεόδωρος Μ., Ελένη Α., Ελένη Σ., Θεοφίλη Ν., Έλενα Κ., Θεοδώρα Α., Μαρίνα Μ., Θανάσης Α., Σαββίνα Τ., Ρεγγίνα Σ., Ελένη Κ., Μάριος Γ., Νίκος Λ., Σοφία Τ., Χριστίνα Π., Ιωάννης Φ., Σπυριδούλα Κ., Χριστίνα Γ. και Αλέξης Ρ. συνεργάζονται με τους/τις καθηγητές/τριες Θεοδωροπούλου Ν., Ντούρου Ι., Σιγαλού Ε. και Χάλλα Κ.

Καρνάβαλος: Ο Ξεπαγιασμένος

Οι άνθρωποι, γύρω μας, συζητούν για την άνοδο της τιμής του πετρελαίου. Όλες οι συζητήσεις καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι φέτος δε θα βάλει κανένας καλοριφέρ. Έτσι έρχεται η ιδέα να φτιάξουμε καρνάβαλο τον Ξεπαγιασμένο. Έναν άνθρωπο με κουστούμι, που τυλίγεται με μία κουβέρτα για να ζεσταθεί. Αναπολεί, επίσης, το καλοριφέρ που τον ζέσταινε μέχρι πρότινος. Πρέπει να σημειώσουμε ότι δίπλα στον καρνάβαλό μας αποτυπώνουμε το φαινόμενο της αιθαλομίχλης, το οποίο παρουσιάζουν οι πόλεις μας, και το Σύνθημα: Σήμερα Ζεσταινόμαστε

Πράγματι, ο κάθε ξεπαγιασμένος θα ζεσταθεί σήμερα, αφού ο καρνάβαλος στο σχολείο μας παρουσιάζεται την Τσικνοπέμπτη, μέρα που τα αναμμένα κάρβουνα βρίσκονται σε όλο τους το μεγαλείο.

048

 

 

 

 

013

016

IMGP0077

IMGP0003

 

028-2

IMGP0068

IMGP0130

 

 

IMGP0112m

IMGP0176

IMGP0182

004

Σχολικό Έτος 2013-14

Αυτήν τη σχολική χρονιά για την επίτευξη όλων των παρακάτω συνεργάζονται τα προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας «Δημιουργώ – Χαίρομαι - Αισθάνομαι Δυνατός» και «Αποκτώ Δεξιότητες Δημιουργώντας». Οι μαθητές/τριες Ιωάννης Α., Παναγιώτης Α., Δέσποινα Β., Λεωνίδας Κ., Παναγιώτης κ., Αθανάσιος Κ., Μαρία-Κων/να Λ., Γιοέλα Μ., Χρήστος Π., Ιωάννα Π., Κωνσταντίνος Π., Φώτης Σ., Αναστασία Σ., Όλγα Τ., Αναστασία Τ, Βασιλική Τ, Γεράσιμος Φ., Γεωργία Α., Ελένη Β., Χριστίνα Γ., Θεμιστοκλής Κ., Χρύσα Κ., Παναγιώτης Κ., Τιμολέων Λ., Αγγελική Ο., Κων/να Π., Αντωνία Π., Στέλλα Π., Φιορέλλα Σ., Αναστασία Τ., Ανδρέας Τ., Σοφία Τ., Μαρία Τ. και Γεωργία Φ. συνεργάζονται με τους/τις καθηγητές/τριες Κουβαρά Ν., Λαγουδάκη Ε., Μενεγάτο Ν., Μοσχονά Ε., Ντούρου Ι. και Σαλούστρου Ε.

Καρνάβαλος: Μαριονέτα Γίναμε

Ο άνθρωπος, πολλές φορές, δεν μπορούμε να κάνουμε αυτό που θέλουμε οι ίδιοι, αλλά ενεργούμε όπως επιθυμούν κάποιοι άλλοι. Σα να είμαστε δεμένοι με σχοινιά και κάποιος άλλος να μας καθοδηγεί. Αυτός κουνάει κάποια σχοινιά και εμείς κουνάμε τα χέρια. Κουνάει κάποια άλλα σχοινιά κι εμείς κουνάμε τα πόδια. Κουνάει κάποιο άλλο σχοινί κι εμείς σκύβουμε το κεφάλι. Η ομάδα το συζητά και αποφασίζει να φτιάξει μία μαριονέτα για καρνάβαλο, τη Μαριονέτα Γίναμε.

Σύνθημα: Καιρός να κόψουμε το νήμα

Πράγματι, κανένας άνθρωπος δεν πρέπει να κάνει αυτό που θέλει κάποιος άλλος. Γι’ αυτό πρέπει να κόψει κάθε σχοινί που τον καθοδηγεί.

 

1

 

P1011561

P1011575

P1011478

P1011587

P1011634

P1100003

 

 P1011599

Σχολικό Έτος 2014-15

Φέτος για την επίτευξη όλων των παρακάτω συνεργάζονται τα προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας «Δημιουργώ – Χαίρομαι - Αισθάνομαι Δυνατός» και «Αποκτώ Δεξιότητες Δημιουργώντας». Οι μαθητές/τριες Παναγιώτα Α., Παναγιώτης Α., Δέσποινα Β., Μαρία-Αργυρώ Β., Αλεξάνδρα Γ., Ασημίνα Κ., Θεμιστοκλής Κ., Στράτος Κ., Παναγιώτης Κ., Όλγα Λ., Βασιλική Μ., Μπρισίλντα Π., Ναταλία Σ., Αικατερίνη Σ., Ηλίας Σ., Ανδρέας Τ., Βασιλική Τ., Γεράσιμος Φ., Γεωργία Α., Μάριος Γ., Μαρία Δ., Βασίλης Δ., Ανδρέας Ζ., Κλαρίντα Κ., Πολυξένη Κ., Δέσποινα Μ., Γιοέλα Μ., Χρήστος Π., Ιωάννης Π., Νικόλαος Σ., Ανδρέας Σ., Γεωργία Τ., Αναστασία Τ., Βασίλειος-Λογγίνος Φ., Γεωργία Φ., Διονύσης Χ. συνεργάζονται με τους/τις καθηγητές/τριες Λαγουδάκη Ε., Μενεγάτο Ν. και Ντούρου Ι.

Καρνάβαλος: Ο Άξιος Ανάξιος

Αυτή τη χρονιά, αποφασίζουμε να σατιρίσουμε την αξιολόγηση. Μία αξιολόγηση που κρίνει τους ανθρώπους και τους διαχωρίζει σε άξιους και ανάξιους. Η ομάδα πιστεύει ότι δεν υπάρχουν άνθρωποι ανάξιοι. Για αυτόν τον λόγο φτιάχνουμε τον Άξιο Ανάξιο, έναν άνθρωπο που πάει να αξιολογηθεί. Κρατάει ένα λάπτοπ (μάρκας γνωστής, αυτής με το δαγκωμένο μήλο) για να κάνει την παρουσίασή του και έναν φάκελο, που περιέχει όλα του τα προσόντα, το portfolio. Στη δική του περίπτωση βέβαια ονομάζεται portafolio, αφού φοβάται ότι στο τέλος της αξιολόγησης θα του δείξουν την πόρτα της εξόδου, ως ανάξιου. Το αναμενόμενο συναίσθημα αποτυπώνεται στην έκφρασή του. Ο Άξιος Ανάξιος παρουσιάζεται στο σχολείο με το δρώμενο «Η Πιπίτσα και ο Λάκης στον καιρό της αξιολόγησης» του κ. Μενεγάτου Νικόλα.

Σύνθημα: Ζήτω οι Άξιοι

Η ομάδα, αφού δεν πιστεύει ότι υπάρχουν ανάξιοι άνθρωποι, λέει ειρωνικά «Ζήτω οι Άξιοι».

 

4

 

6

IMG 20150212 084805

IMG 20150213 135936

P1010706

 

Σχολικό Έτος 2015-16

Φέτος, για την επίτευξη όλων των παρακάτω συνεργάζονται  τα προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας «Δημιουργώ – Χαίρομαι - Αισθάνομαι Δυνατός» και «Αποκτώ Δεξιότητες Δημιουργώντας». Οι μαθητές/τριες Παναγιώτα Β., Μελίνα Κ., Ιπποκράτης–Εμμανουήλ Β., Αγγελική Μ., Ανδρέας Μ., Ροντίκα Μ., Κωνσταντίνα Π., Λουκάς-Ιωάννης Π., Κριστίνα Ρ., Τζέσικα Υ., Αικατερίνη Φ., Παναγιώτα Α., Μαρία–Φωτεινή Β., Παναγιώτα Ζ., Παναγιώτης Κ., Χρήστος Π., Μαριάννα Σ., Αφροδίτη–Μαρία Κ., Ιωάννα–Αριστέα Γ., Γεωργία Μ., Ανδρέας Μ., Ανδριάνα Ν., Δήμητρα Ν., Τζοϊσίλντα Μ. Χρυσοβαλάντω Π., Νικόλαος Σ., Ευανθία Σ., Δήμητρα Α., Βασιλική Μ., Κλαρίντα Κ., Δέσποινα Μ., Αλεξάνδρα Γ. και Ναταλία Σ. συνεργάζονται με τους/τις καθηγητές/τριες Λαγουδάκη Ε., Μενεγάτος Ν. και Ντούρου Ι.

Επίσης φέτος ξεκινάει ο κρυμμένος θησαυρός στο σχολείο μας.

Καρνάβαλος: Ο κύριος Like

Η ομάδα, την τρέχουσα σχολική χρονιά, αποφασίζει να σατιρίσει το Like που τόσο αλόγιστα κάνουν οι άνθρωποι σήμερα, ακόμα και σε περιπτώσεις που δεν τους αρέσει κάτι. Κάνουν like πολλές φορές απλώς για να έχουν πολλούς φίλους. Περιμένουν ότι οι άλλοι θα τους το ανταποδώσουν σε δικές τους αναρτήσεις. Έτσι φτιάχνουμε έναν άνθρωπο που κάθεται και σερφάρει στο διαδίκτυο, είναι σε κάποια εφαρμογή, βλέπει κάτι που από την έκφραση του προσώπου του καταλαβαίνουμε ότι δεν του αρέσει, αλλά, παρόλα αυτά, κάνει like.

Σύνθημα: Άσε το κλικ και Ζήσε

Πιστεύουμε ότι δεν πρέπει να δίνουμε σημασία σε αυτά τα πράγματα. Το να κάνουμε Likeδε θα μας δώσει πραγματικούς φίλους. Γι’ αυτό πρέπει να αφήσουμε αυτήν τη συνήθεια και να ζήσουμε την αληθινή ζωή.

 

WP 20160226 14 17 15 Pro

IMGP0023

IMGP0033

IMGP0044

an

 

 

 

 

Σχολικό Έτος 2016-17

Φέτος, για την επίτευξη όλων των παρακάτω συνεργάζονται  τα προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας «Δημιουργώ - Χαίρομαι - Αισθάνομαι Δυνατός» και «Αποκτώ Δεξιότητες Δημιουργώντας». Οι μαθητές/τριες Πέτρος Α., Βασιλική Γ., Νικόλαος Γ., Βασίλης Γ., Πηνελόπη Γ., Δήμητρα Δ., Ουρανία Κ., Στεφανία Κ., Σεβαστή Μ., Χαρά Μ., Αριστέα Σ., Μελίνα-Αργυρή Κ., Νικόλαος Β., Ανδρέας Μ., Λουκάς–Ιωάννης Π., Μαρία–Ιωάννα Σ., Ευανθία Σ., Αθανάσιος Α., Μαριάνθη–Αριστέα Β., Κωνσταντίνος Δ., Χρήστος–Θεοφάνης Κ., Γεωργία Μ., Γιουάνα Μ., Μαρίνα Λ., Ελένη Κ., Αφροδίτη–Μαρία Κ., Αλέξανδρος Π., Παναγιώτα Β., Ιπποκράτης–Εμμανουήλ Β., Ιωάννα-Αριστέα Γ., Μαρία Γ., Δημήτρης Η., Ανδρέας Μ. και Τζοϊσίλντα Μ. συνεργάζονται με τους/τις καθηγητές/τριες Λαγουδάκη Ε., Μενεγάτο Ν., Ντούρου Ι. και Χριστοδουλοπούλου Ε.

Καρνάβαλος: Ο Ψαχνοποκεμούλης

Πραγματοποιούνται πολλές συζητήσεις με την ομάδα με θέμα το καινούργιο παιχνίδι, που παίζεται από πολλούς ανθρώπους, το PokemonGo. Ψάχνουν να πιάσουν ένα pokemon, το οποίο δεν υπάρχει στην πραγματικότητα, αλλά υποτίθεται ότι υπάρχει σε κάποιο σημείο. Εάν πλησιάσω με την οθόνη μου κοντά, θα καταφέρω να το πιάσω. Πολλοί άνθρωποι τσακώνονται ποιος το πρωτοείδε, ποιος θα το πιάσει πρώτος. Υπάρχουν φορές που βάζουν τη ζωή τους σε κίνδυνο, προκειμένου να πιάσουν ένα pokemon. Έτσι, ο φετινός καρνάβαλος είναι ένας άνθρωπος που περπατάει αποχαυνωμένα και η μοναδική του έννοια είναι να πιάσει το pokemon που βλέπει στην οθόνη του. Είναι ο Ψαχνοποκεμούλης.

Σύνθημα: Κι’ αν θα το βρεις, δε θα είναι κείνο που

             ζητείς.

Γιατί δεν είναι δυνατό να θέλουμε να ζητούμε κάτι ψεύτικο. Αυτό που θέλουμε και αναζητούμε σε όλη μας τη ζωή είναι η ευτυχία. Η ευτυχία, όμως, βρίσκεται στην αλήθεια.

WP 20170123 003

WP 20170206 001

WP 20170126 001

roz

ΨΑΧΝΟΠΟΚΕΜΟΥΛΗΣ 1

 

 

Σχολικό Έτος 2017-18

Φέτος για την επίτευξη όλων των παρακάτω συνεργάζονται τα προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας «Δημιουργώ - Χαίρομαι- Αισθάνομαι Δυνατός» και «Αποκτώ Δεξιότητες Δημιουργώντας». Οι μαθητές/τριες Νταμιάνο Α., Πέτρος Α., Μαριάνθη–Αριστέα Β., Βασιλική Γ., Γεώργιος Γ., Πηνελόπη Γ., Δήμητρα Δ., Τρισεύγενη Δ., Μαρία Δ., Κωνσταντίνος Δ., Ουρανία Κ., Χρήστος–Θεοφάνης Κ., Χαρά Λ., Αλέξανδρος Μ., Διονύσης–Δημήτρης Μ., Γεωργία Μ., Παναγιώτα–Πηνελόπη Μ., Ειρήνη Μ., Αφροδίτη Π., Ναταλία Σ., Γεωργία Χ., Μαρία Χ., Αθανάσιος Α., Ενερίκ Α., Βασίλης Γ., Κωνσταντίνος Δ., Βιργινία Κ., Βασιλική Κ., Στεφανία Κ., Δημήτρης Κ., Μαρίνα Λ., Παρασκευή–Διονυσία Λ., Σεβαστή Μ., Γιουάνα Μ., Χαρά Μ., Μερούσε Μ., Άγγελος Ν., Χριστίνα Π., Ηλιάνα Π., Αριστέα Σ., Φραντσέσκα Σ., Αγγελική Σ., Γεώργιος Τ., Αργύρης Φ., Αθανασία Χ. και Σοφία Λ. συνεργάζονται με τους/τις καθηγητές/τριες Λαγουδάκη Ε., Μενεγάτο Ν., Ντούρου Ι. και Χριστοδουλοπούλου Ε.

Καρνάβαλος: η Τσουχτρομαζωχτρούλα

Το καλοκαίρι που πέρασε, οι τσούχτρες που εμφανίστηκαν στην περιοχή μάς αναστάτωσαν. Το μπάνιο μετατράπηκε σε ένα κρυφτό-κυνηγητό. Έβλεπες ανθρώπους να είναι μέσα στη θάλασσα και να μην κολυμπούν, αλλά να κοιτάζουν καχύποπτα μέσα στο νερό γύρω τους. Οι απόχες βρέθηκαν σε έλλειψη στην αγορά, αφού όλοι αγόρασαν μία για να πιάσουν τσούχτρες. Η ομάδα αποφασίζει φέτος να φτιάξει την Τσουχτρομαζωχτρούλα, μια γυναίκα που μόλις έχει βγει από τη θάλασσα. Είναι ντυμένη σε όλο της το σώμα. Φοράει κολάν, μακρυμάνικη μπλούζα, γάντια και κάλτσες μέσα από τα βατραχοπέδιλα. Κρατάει επίσης και μία απόχη. Την απόχη την είχε για να πιάσει τσούχτρες, όταν ήταν μέσα στη θάλασσα. Δυστυχώς δεν τα κατάφερε. Έχει πιάσει όμως ένα σωσίβιο φλαμίνγκο, που είναι στη μόδα. Δεν κατάφερε επίσης να αποφύγει την τσούχτρα, η οποία της ήρθε στο κεφάλι, στο μοναδικό σημείο του σώματός της που δεν ήταν καλυμμένο. Έτσι βλέπουμε περίλυπη την Τσουχτρομαζωχτρούλα να κοιτάει την τσούχτρα πάνω στο κεφάλι της.

Σύνθημα: Αυτές που έχουν γλώσσα και μιλάνε, αυτές          

             να φοβάσαι.

Γιατί οι τσούχτρες της θάλασσας μπορούν απλώς να μας πειράξουν το δέρμα. Οι τσούχτρες όμως της στεριάς, οι άνθρωποι που θέλουν να πειράξουν την ψυχή μας, είναι οι πιο επικίνδυνες. Αυτές οι τσούχτρες μπορούν να προκαλέσουν ανεπανόρθωτη ζημιά.

20171219 141908

20180119 152239

20180126 142635

20180201 141516

 

Σχολικό Έτος 2018-19

Φέτος το πρόγραμμα περιβαλλοντικής Αγωγής «Δημιουργώ και Χαίρομαι Ανακυκλώνοντας» αναλαμβάνει δράση. Οι μαθητές/τριες Φώτης Α., Ιωάννης Β., Χαραλαμπία-Νικολία Β., Κλέβις Γ., Κωνσταντίνος Δ., Μάριος-Χρήστος Κ., Μαργαρίτα Κ., Δημήτρης Κ., Στεργιάνα Λ., Σοφία Λ., Χαρά Λ., Παρασκευή-Διονυσία Λ., Γιάννης Μ., Κωνσταντίνος Μ., Παναγιώτα-Πηνελόπη Μ. Ερίσα Μ., Άγγελος Ν., Ειρήνη Π., Αφροδίτη Π., Καλλιόπη Π., Φραντσέσκα Σ., Αγγελική Σ., Έλενα Τ., Μάριος Φ., Μαρία-Κωνσταντίνα Φ., Γεωργία Χ. και Μαρία Χ. συνεργάζονται με τους/τις καθηγητές/τριες Λαγουδάκη Ε., Μενεγάτο Ν., Ντούρου Ι. και Χριστοδουλοπούλου Ε.

Καρνάβαλος: Η Ζωή Ζωάρα

Στην εποχή μας βλέπουμε πολλούς ανθρώπους να αυτοφωτογραφίζονται, δηλαδή να βγάζουν selfie. Υπάρχουν άνθρωποι που πηγαίνουν σε πολύ επικίνδυνα σημεία, προκειμένου να βγάλουν μία εντυπωσιακή selfie. Πολλοί προσπαθούν να φαίνεται η φωτογραφία πολύ ωραία και όχι απαραίτητα να δείχνει την πραγματικότητα. Προσπαθούν να βγάλουν την πιο ωραία selfie. Η ομάδα αποφασίζει να σατιρίσει το φαινόμενο αυτό και με αυτόν τον τρόπο να αποτρέψει τους ανθρώπους να συμπεριφέρονται έτσι. Έτσι φέτος φτιάχνουμε τη Ζωή Ζωάρα. Μία γυναίκα πολύ όμορφη και πολύ περιποιημένη από τη μέση και πάνω, αφού η selfie που τραβάει φροντίζει να παίρνει μόνο το πάνω μέρος της. Επίσης τα νύχια του χεριού που θα φαίνονται στη φωτογραφία είναι βαμμένα κόκκινα. Τα άλλα όχι. Μόνο ό,τι θα φαίνεται είναι περιποιημένο. Βγάζει αυτήν τη φωτογραφία, για να δείξει ότι αυτή δεν κάνει μία απλή Ζωή αλλά κάνει Ζωάρα.

Σύνθημα: Ό,τι λάμπει δεν είναι χρυσός

Δεν πρέπει να παρασυρόμαστε από αυτό που βλέπουμε σε μία φωτογραφία. Η πραγματικότητα πολλές φορές δεν είναι αυτή που φαίνεται.

20190111 141113

 

20190111 141212

viber image 2021-03-01 16-34-37

20200220 101658

 

 

viber image 2021-03-01 16-34-21

 

 

Σχολικό Έτος 2019-20

Φέτος πραγματοποιείται το πρόγραμμα περιβαλλοντικής Αγωγής «Δημιουργώ - Χαίρομαι- Σέβομαι το περιβάλλον» . Οι μαθητές/τριες Χαραλαμπία–Νικολία Β., Ηλίας Κ., Δήμητρα Κ., Παναγιώτα Κ., Παναγιώτης Κ., Χρήστος Κ., Στεργιάνα Λ., Σοφία Μ., Γεωργία–Ναταλία Μ., Παναγιώτα–Κωνσταντίνα Μ., Αγλαϊα Μ., Αλεξάντερ Μ., Ερίσα Μ., Σπετίμ Μ., Σταύρος Ν., Αλεξία Ξ., Βασιλική Ξ., Έλλη Π., Καλλιόπη Π., Κωνσταντίνος Π., Αλέξανδρος Π., Άγγελος Σ., Βασιλική Σ., Πατρίτσια Σ., Μετζέλος Σ., Μαρία Τ., Έλενα Τ., Έλενα Τ., Μαρία–Κωνσταντίνα Φ., και Τάσος Φ. συνεργάζονται με τους/τις καθηγητές/τριες Λαγουδάκη Ε., Μενεγάτο Ν., Ντούρου Ι., Σταθοπούλου Β. και Χριστοδουλοπούλου Ε.

Στις 17/1/2020 πραγματοποιείται για πρώτη φορά έναρξη καρναβαλιού στο σχολείο μας, με τον γνωστό τελάλη να διαλαλεί σε όλο το σχολείο την έναρξη του καρναβαλιού μας. Ο προπομπός μας, ο μάγος Καρναβαλόζ ανοίγει το καρναβάλι μας.

Επίσης, την τελευταία Παρασκευή της Αποκριάς, πραγματοποιείται για πρώτη φορά στο σχολείο μας τελετή λήξης του καρναβαλιού με την παρέλαση όλων των καρνάβαλων στο προαύλιο του σχολείου μας.

Καρνάβαλος: Ο Φούλης Εγκλιματούλης

Οι συζητήσεις γύρω μας για την καταστροφή του περιβάλλοντος και την κλιματική αλλαγή είναι πολλές. Η ομάδα αποφασίζει, αυτή τη χρονιά, να έχει ως θέμα για τον καρνάβαλο που θα κατασκευάσει την κλιματική αλλαγή. Έτσι φτιάχνει τον Φούλη Εγκλιματούλη. Ο «Φούλης Εγκλιματούλης» είναι ένας δράκος ο οποίος κρατάει στο ένα χέρι του τη γη. Βγάζει φωτιά από το στόμα του και την καίει. Επίσης, ο Δράκος αυτός, επειδή δε γνωρίζει τι καιρό θα κάνει, λόγω κλιματικής αλλαγής, φοράει μαγιό για την πιθανότητα καλοκαιρίας, κασκόλ για ενδεχόμενο κρύου, κρατάει και μια ομπρέλα, σε περίπτωση που βρέξει.

Σύνθημα: Φωτιά στα Μπατζάκια μας

Όλοι οι άνθρωποι πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι καταστρέφοντας το κλίμα κάνουμε ένα τεράστιο κακό στον εαυτό μας. Η φωτιά έχει ήδη ανάψει.

20200116 154127

 

 

 

viber image 2021-03-01 16-29-53

 

 

 IMG 20200117 123856

 

IMG 20200117 124613

viber image 2021-03-01 16-30-06

IMG 20200220 114220

 

Πρόσθετες πληροφορίες