5/10/2015: Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού
Η 5η Οκτωβρίου έχει θεσπιστεί από το Υπουργείο Παιδείας ως η Πανελλήνια ημέρα Σχολικού Αθλητισμού και αφιερώνεται εξολοκλήρου σε δράσεις, δραστηριότητες, δρώμενα κ.ά. όπου συμμετέχουν οι μαθητές/τριες στο πνεύμα του αθλητικού ιδεώδους.
Έτσι λοιπόν τη Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015 στο Σχολείο μας μετά την προσευχή, δύο μαθήτριες και η συνάδελφος κ. Κυρζοπούλου (Γυμνάστρια) μίλησαν στην ολομέλεια του Σχολείου για τη σημασία της ημέρας και τη σημασία των Ολυμπιακών Αγώνων.
Στη συνέχεια έγινε η υποδοχή της Σημαίας των Ολυμπιακών Αγώνων που κατασκευάστηκε στο εργαστήριο Τεχνολογίας του Σχολείου μας υπό την καθοδήγηση της κ. Ντούρου. Την σημαία κρατούσαν οριζόντια στα 4 άκρα της 4 μαθητές και η είσοδος και η υποδοχής της έγιναν με τη συνοδεία τυμπάνων που έπαιζαν άλλοι μαθητές υπό τον συντονισμό της κ. Χριστοδουλοπούλου (Μουσικής).
Στη συνέχεια οι μαθητές/τριες κατά τμήματα κυλιόμενα συμμετείχαν στις εξής θεματικές ενότητες:
Δημιουργία Αφίσας ? Κολάζ ? Πανό με υπεύθυνες τις συναδέλφους κ. Παπαθεοδώρου (Καλλιτεχνικών), κ. Λαγουδάκη (Γεωλόγο), κ. Ντούρου (Τεχνολόγο) οι μαθητές/τριες ζωγράφισαν σε μεγάλα ριζόχαρτα τις ηπείρους της Γης με χρώματα αντίστοιχα με αυτά της Σημαίας των Ολυμπιακών Αγώνων και παρέθεσαν πληροφορίες με τη μορφή κολάζ σχετικά με τις πόλεις όπου έχουν διεξαχθεί κατά το παρελθόν Ολυμπιακοί Αγώνες.
Πετοσφαίριση (βόλεϊ) με υπεύθυνους τους συναδέλφους κ. Κυρζοπούλου (Γυμνάστρια), κ. Αϊβαλιώτη (Μαθηματικό), κ. Αναστασοπούλου (Φιλόλογο) οι μαθητές/τριες συμμετείχαν εκ περιτροπής σε μικρής διάρκειας αγώνες πετοσφαίρισης υπό την διαιτησία της κ.Κυρζοπούλου.
Καλαθοσφαίρισης (μπάσκετ) με υπεύθυνους τους συναδέλφους κ. Στάθη (Φυσικό), κ. Χριστόπουλο (Μαθηματικό), κ. Δαβάνου (Φιλόλογο) όπου οι μαθητές/τριες συμμετείχαν εκ περιτροπής σε μικρής διάρκειας αγώνες καλαθοσφαίρισης υπό την διαιτησία του κ. Στάθη.
Παραολυμπιακά αθλήματα με υπεύθυνες τις συναδέλφους κ. Καραντζίνη (Φιλόλογο), κ. Αλεξοπούλου (Φιλόλογο), κ. Παπαδοπούλου (Βιολόγο) όπου οι μαθητές/τριες συμμετείχαν σε αγώνες ώστε να νιώσουν σε ένα βαθμό την έλλειψη αρτιμέλειας. Οι μαθητές διαγωνίσθηκαν σε δυάδες μέχρι τελικού κατά τμήματα σε αγώνες δρόμου με κουτσό. Επίσης «έγιναν τα μάτια» των συμμαθητών τους που υποτίθεται ότι διαγωνίζονταν ως τυφλοί και οι πρώτοι τους καθοδηγούσαν κλείνοντάς τους τα μάτια με καθαρά χέρια. Στην ομάδα αυτή βοήθησαν οικειοθελώς και εκ περιτροπής οι συνάδελφοι κ. Καλλιμάνη (Πληροφορικής) και κ. Μενεγάτος (Φιλόλογος) που εμπλούτισαν τα παραολυμπιακά αθλήματα με πετοσφαίριση σε πλήρη ακινησία και με μεγάλο αριθμό ατόμων σε κάθε ομάδα. Σκοπός ήταν να αντιληφθούν οι μαθητές/ριες το μέγεθος της ψυχικής δύναμης των αθλητών στα παραολυμπιακά αθλήματα και τον αγώνα που κάνουν να ξεπεράσουν το εαυτό τους με ατομική προσπάθεια σε μια κοινωνία που τώρα μαθαίνει να σέβεται τις θέσεις στάθμευσης και τα πεζοδρόμια διέλευσης ατόμων με ειδικές ανάγκες.
Χορός ? Παντομίμα ? Μοντέρνος Χορός με υπεύθυνους συναδέλφους κ. Καλλιμάνη (Πληροφορικής), κ. Μενεγάτο (Φιλόλογο), κ. Μπαρακίτη (Αγγλικής) όπου οι μαθητές/μαθήτριες συμμετείχαν σε κινητικές δραστηριότητες (παιχνίδι με χορογραφίες - παντομίμα). Η όλη διδαδικασία ολοκληρώθηκε με ασκήσεις χαλάρωσης. Οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να νιώσουν πώς είναι να περιγράφεις με τη γλώσσα του σώματος.
Προβολή ταινίας με υπεύθυνες τις συναδέλφους κ. Χριστοδουλοπούλου (Μουσικής), κ. Παγώνη (Φιλόλογος), κ. Καραβασέλα (Γαλλικής) όπου οι μαθητές/τριες παρακολούθησαν μια ταινία αφιερωμένη στα παραολυμπιακά αθλήματα και τους αθλητές/τριες τους και τις αντιξοότητες που πρέπει να ξεπεράσουν τις προσωπικές αλλά και τα κοινωνικά και πρακτικά προσκόμματα.